STRATEGIC PLANNING OF CORPORATE DEVELOPMENT BY THE EXAMPLE OF MOTOCAR CONSTRUCTION
Abstract
development is the one with a considerable share
of state regulation of the market. Undoubtedly some
particular questions within this strategy (the share of
privatization of heavy industry, the share of fixed prices,
and the amount of taxes) are solved differently in various
programs. But what unites all of them is comprehension
of a considerable role of the state in economics.
About the Author
Наиля ДаудоваRussian Federation
References
1. Арсланов А.Ш. Прикладные проблемы деятельности территориально распределенной предпринимательской сети. - М.: ООО Технологии стратегического менеджмента, 2008. - 149 с.
2. Бандурин А.В., Чуб Б.А. Инвестиционная стратегия корпорации на региональном уровне. - М.: Наука и экономика, 1998. -132 с.
3. Ли Мин. Повышение качества продукции автомобильной промышленности. - Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2007.
4. Стенли Рут. Перспективы развития автомобильной отрасли в России // PricewaterhouseCoopers. - URL: http://www.pwc.com/.
5. Управление организацией: энцикл. слов. - М.: Издательский Дом ИНФРА-М, 2001.
6. Шевцова Г.В. Автомобили и автомобильная промышленность. - Новочеркасск: ЮРГТУ, 2008.