Preview

Bulletin of the State University of Education. Series: Economics

Advanced search

THEORETICAL PREMISES OF FORMING BUSINESS PROCESSES IN VALUE CHAINS

Abstract

The paper considers the theoretical bases
of forming business processes of industrial enterprises.
The authors define the spheres of staff, marketing, innovations,
technologies, commerce and logistics management
subsystems, with the functions of customer
relationship management being determined.

About the Authors

Сталина Долбина
Орский гуманитарно-технологический институт (филиал Оренбургского государственного университета)
Russian Federation


Алексей Тяпухин
Оренбургский государственный университет
Russian Federation


References

1. Портер М. Конкуренция/М.Портер. - М.: Вильямс, 2010. - С.592;

2. Стряпкова И. Управление цепями поставки и управление цепями стоимости: российская корректировка иностранных понятий / И. Стряпкова, А. Тяпухин // Управление каналами дистрибьюции. - 2009. - № 1. - С. 5-16.

3. Тяпухин, А.П. Авторский взгляд на теорию логистики/А.П. Тяпухин // Управление каналами дистрибьюции. - 2008. - № 3. - С. 178-191


Review

Views: 64


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-5040 (Print)
ISSN 2949-5024 (Online)