FEATURES OF FORMATION OF THE INTEGRATED SYSTEMS OF THE MARKETING INFORMATION IN THE MARKET OF EDUCATIONAL SERVICES
Abstract
dealt with. Using the research data and the results of the analysis of the educational service
as the economic good it was concluded that there is a need of implementation of the efficient
marketing information systems in the life of educational institutions of the country.
Moreover, it is considered that their model must be modernized from the traditional
variant to the new integrated one.
About the Author
S. . ZhurakhovskyRussian Federation
References
1. Маркетинговый анализ образовательных услуг / С. П. Савиных, В. Я. Цветков; ФИО, Мос- ковский центр Интернет-образования. - 2008. - Режим доступа: http://vio.fio.ru/vio_21/cd_ site/Articles/art_1_3.htm
2. Даченок Л. А. Маркетинг / Моск. гос. ун-т экономики, статистики и информатики. - М., 2001. - 88 с.
3. Маркетинговый анализ образовательных услуг / С. П. Савиных, В. Я. Цветков; ФИО, Московский центр
4. Интернет-образования. - 2008. - Режим доступа: http://vio.fio.ru/vio_21/cd_site/Articles/art_1_3.htm
5. Основные показатели образования / Федеральная служба государственной статистики. - 2008. - Режим доступа: http://www.gks.ru/bgd/regl/b07_13/IssWWW.exe/Stg/d02/07-01.htm
6. Распределение населения по возрастным группам / Федеральная служба государственной статистики. - 2008. - Режим доступа: http://www.gks.ru/bgd/regl/b08_11/IssWWW.exe/Stg/d01/05-02.htm