Preview

Bulletin of the State University of Education. Series: Economics

Advanced search

USE OF ONE OF SMM TOOLS TO PROMOTE ONLINE FITNESS SERVICES

https://doi.org/10.18384/2310-6646-2019-2-45-55

Abstract

Online fitness services have a number of differences from traditional services provided in fitness clubs, and as a result, its own promotion features. This article addresses the key issues of using SMM tools to promote online fitness services and attempts to evaluate their efficiency. It can be assumed that the use of SMM tools is an inexpensive and effective way to attract potential customers and increase the loyalty of the target audience to the product in the online fitness services market. The research methods of the study include observation, experiment and analysis.

About the Authors

A. A. Bilyuk
Plekhanov Russian University of Economics
Russian Federation


N. Y. Goncharova
Plekhanov Russian University of Economics
Russian Federation


References

1. Асомчик А. А. Продвижение фитнес-услуг // Бюллетень науки и практики. 2016. № 6 (7). С. 266-273.

2. Воробьев А. И., Гончарова Н. Ю., Гуреева Е. А., Кыласов А. В. Развитие студенческого спорта и популяризация здорового образа жизни как фактора управления процессами жизнеобеспечения РФ. М.: ТВТ Дивизион, 2016. 186 с.

3. Голд Н. А., Чистякова С. В., Степанова И. П. Цифровая экономика для здорового образа жизни // Экономический журнал. 2018. № 1 (49). С. 87-102.

4. Ольшевский Д. SMM-продвижение как эффективный инструмент интернет-маркетинга // Наука и инновации. 2017. Т. 9. № 175. С. 59-63.

5. Сахно Е. А., Парфенова Е. Н. Исследование спроса на рынке спортивных товаров и услуг в России [Электронный ресурс] // Инновационная экономика: перспективы развития и совершенствования. 2018. № 7 (33). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/issledovanie-sprosa-na-rynke-sportivnyh-tovarov-i-uslug-v-rossii (дата обращения: 23.04.2019).

6. Свечкарёв В. Г., Иващенко Т. А., Белоус Л. К., Манченко Т. В. Применение виртуальной реальности для совершенствования системы физического воспитания // Вестник Майкопского государственного технологического университета. 2018. № 4. С. 117-125.


Review

Views: 183


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-5040 (Print)
ISSN 2949-5024 (Online)