Preview

Bulletin of the State University of Education. Series: Economics

Advanced search

METHODS FOR FORMING THE PACKAGE OF WORKS AND SERVICES IN A BUILDING COMPANY

Abstract

The article analyses the methods for form-ing a "package" of works and services and the service system introduction in contracts of building companies. It is also concerned with the issue of "package of works and services" for building companies. The author high-lights the factors that should be taken into account when making this package. The problem is considered with regards to the concept of marketing as applied to the process of forming the package of works and services in a building company. The necessity of using new ways of informing clients about the "package" is asserted.

About the Author

М. Викулин
Евразийский Открытый Институт (г. Москва)
Russian Federation


References

1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: учебно-методическое пособие. - М.: Финансы и статистика, 2003. - 246 с.

2. Гусева М.Н., Коготкова И.З. Маркетинг в строительстве: учебное пособие. 2-е изд. - М.: Книжный мир, 2011. - 320 с.

3. Кравченко К.А. Организационное строительство и управление персоналом крупной компании. - М.: Академический Проект, 2005. - 640 с.

4. Михайлов Д.М. Аутсорсинг. Новая система организации бизнеса: учебное пособие для вузов. - М.: КноРус, 2006. - 256 с.

5. Оценка системы управления инвестиционно- строительной компании [Электронный ресурс] / Серия «Эффективное ведение бизнеса». Издатель: Образовательно-методический центр «Бизнес Олимп», 2005. - 1 CD.

6. Словарь-справочник менеджера. - М.: Инфра-М, 2010. - 120 с.


Review

Views: 47


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-5040 (Print)
ISSN 2949-5024 (Online)